Ghita Ciobanu: de la faima la scandal

Ghita Ciobanu, personajul central dintr-o campanie publicitara la Vodafone ce a inceput in anul 2013, a devenit un adevarat brand. Cu o apetenta pentru comunicare si afaceri, ciobanul din Jina a reusit sa atraga mii de fani dupa reclamele de la TV si sa stranga peste 438.000 de prieteni pe pagina sa de Facebook. Cu toate acestea, drumul sau nu a fost lipsit de obstacole.

Dupa succesul adunat, Ghita Ciobanu si-a deschis un magazin pentru a vinde produsele sub brandul sau. Aceasta mutare a fost primita cu entuziasm de catre fani, dar situatia a luat o turnura neasteptata in 2018, cand pagina sa de Facebook a fost stearsa. Vedetele care ii bateau la poarta pentru un plus de faima au disparut, iar ciobanul s-a trezit izolat la Jina, alaturi doar de sotia sa, Andreea.

Chiar si in fata acestor provocari, Ghita Ciobanu nu s-a lasat invins. Cu doi copii de care este mandru si alaturi de o sotie puternica, ciobanul a continuat sa fie capul familiei. Insa, viata sa nu a fost lipsita de controverse, iar in 2018 a fost din nou in centrul atentiei din cauza unei aparitii la DNA. Impreuna cu alti colegi din bransa, el a facut publice acuzatii de nereguli grave impotriva Ministerului Agriculturii, solicitand o audienta la procurorul sef.

Ghita Ciobanu este mult mai mult decat un simplu personaj publicitar. De-a lungul anilor, el a dovedit ca are un spirit antreprenorial puternic si o determinare remarcabila. Chiar daca a trecut prin momente dificile, ciobanul din Jina a reusit sa-si pastreze integritatea si sa ramana un exemplu de lupta impotriva injustitiei.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *