Cea mai mare fabrică lactate (Zuzu, Albalact, Covalact de Țară, LaDorna) din România se închide. Ce se întâmplă cu produsele

Lactalis România, parte a gigantului francez Lactalis, a decis să închidă fabrica din Miercurea Ciuc și să concedieze colectiv 95 de angajați, conform unei informări recente transmise de Economedia. Cu toate acestea, grupul promite să-și intensifice investițiile în celelalte patru mari unități de producție din România. Lactalis este liderul pieței lactatelor din România, având în portofoliu branduri de renume cum ar fi Zuzu, Albalact și Covalact de Țară.

Într-un comunicat emis vineri, Lactalis România a anunțat demararea procesului de închidere a fabricii din Miercurea Ciuc, unde activează în prezent 95 de angajați. Compania a subliniat că va respecta toate prevederile contractuale pentru concedierea colectivă, oferind angajaților acces la compensații și beneficii conforme legislației în vigoare. De asemenea, aceștia vor beneficia de consiliere pentru reintegrare profesională și sprijin pentru eventuala recalificare.

„Onur Barim, directorul general al Lactalis România, a declarat: ‘Angajații noștri au fost informați și vom acorda prioritate sprijinului lor în perioada următoare. În același timp, ne reconfirmăm angajamentele de investiții pe termen lung în piața din România, ca parte integrantă a strategiei noastre de afaceri’”, se arată în comunicat.

Lactalis, cu o prezență globală în 83 de țări și o istorie de 90 de ani, a devenit un jucător de prim rang pe piața lactatelor din România începând cu anul 2008. Grupul operează în prezent cinci fabrici în țară, cele mai mari fiind cele din Oiejdea (județul Alba), Sfântu Gheorghe (județul Covasna) și Câmpulung Moldovenesc (județul Suceava), alături de fabrica de sucuri naturale din Tunari (județul Ilfov). Lactalis România colectează anual peste 244 de milioane de litri de lapte și comercializează peste 220.000 de tone de produse finite.

În ultimii cinci ani, Lactalis a investit peste 60 de milioane de euro în România, concentrându-se pe extinderea capacităților de producție și pe dezvoltarea brandurilor locale, precum și pe creșterea exporturilor către diverse piețe internaționale, de la Orientul Mijlociu la Europa de Vest.

Lactalis România, parte a gigantului francez Lactalis, a decis să închidă fabrica din Miercurea Ciuc și să concedieze colectiv 95 de angajați, conform unei informări recente transmise de Economedia. Cu toate acestea, grupul promite să-și intensifice investițiile în celelalte patru mari unități de producție din România. Lactalis este liderul pieței lactatelor din România, având în portofoliu branduri de renume cum ar fi Zuzu, Albalact și Covalact de Țară.

Într-un comunicat emis vineri, Lactalis România a anunțat demararea procesului de închidere a fabricii din Miercurea Ciuc, unde activează în prezent 95 de angajați. Compania a subliniat că va respecta toate prevederile contractuale pentru concedierea colectivă, oferind angajaților acces la compensații și beneficii conforme legislației în vigoare. De asemenea, aceștia vor beneficia de consiliere pentru reintegrare profesională și sprijin pentru eventuala recalificare.

„Onur Barim, directorul general al Lactalis România, a declarat: ‘Angajații noștri au fost informați și vom acorda prioritate sprijinului lor în perioada următoare. În același timp, ne reconfirmăm angajamentele de investiții pe termen lung în piața din România, ca parte integrantă a strategiei noastre de afaceri’”, se arată în comunicat.

Lactalis, cu o prezență globală în 83 de țări și o istorie de 90 de ani, a devenit un jucător de prim rang pe piața lactatelor din România începând cu anul 2008. Grupul operează în prezent cinci fabrici în țară, cele mai mari fiind cele din Oiejdea (județul Alba), Sfântu Gheorghe (județul Covasna) și Câmpulung Moldovenesc (județul Suceava), alături de fabrica de sucuri naturale din Tunari (județul Ilfov). Lactalis România colectează anual peste 244 de milioane de litri de lapte și comercializează peste 220.000 de tone de produse finite.

În ultimii cinci ani, Lactalis a investit peste 60 de milioane de euro în România, concentrându-se pe extinderea capacităților de producție și pe dezvoltarea brandurilor locale, precum și pe creșterea exporturilor către diverse piețe internaționale, de la Orientul Mijlociu la Europa de Vest.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *