Dezamăgire În Eforie Nord: Mic Dejun Precar Pentru 370 Lei Pe Noapte La Un Hotel De Lux – ‘Parcă E Farfurie De Pomană!’

O turistă a avut parte de o experiență neplăcută la un hotel din Eforie Nord, unde a plătit 370 de lei pentru o noapte de cazare. Așteptările ei în privința serviciilor și a mâncării au fost contrazise de realitatea condițiilor modeste și a unui mic dejun care nu a corespuns prețului.

Turista a împărtășit experiența sa pe rețelele de socializare, surprizând internauții cu o fotografie a micului dejun oferit de hotel. Acesta s-a dovedit a fi fără variație pe parcursul celor patru zile petrecute acolo, cu opțiuni limitate și dezamăgitoare. Mai mult, a descoperit că micul dejun pentru copilul ei nu a fost inclus în preț, deși hotelul promisese inițial contrariul. Conflictul cu patronul hotelului în legătură cu această problemă a culminat cu umilirea turistei în fața altor oaspeți.

Experiența recentă a turistei a fost cu atât mai neplăcută, având în vedere faptul că a mai fost cazată la același hotel cu doi ani în urmă, când a avut o experiență pozitivă. Micul dejun oferit de hotel în timpul sejurului actual consta în ouă și cârnăciori, reprezentând aceeași mâncare zi de zi, fără nicio diversitate.

Turista a mai observat și alte probleme cu condițiile generale din hotel. Camera în care a fost cazată era infestată cu furnici, iar apa de la toaletă nu funcționa corespunzător. De asemenea, turista a remarcat un contrast vizibil între exteriorul hotelului, unde gardul părea proaspăt vopsit, și interior, care era într-o stare deplorabilă. În ciuda acestor condiții, turista a apreciat piscina hotelului, dar a considerat că aceasta nu justifica prețul ridicat pe care l-a plătit pentru o noapte de cazare.

Experiența turistei din Eforie Nord a adus în atenția publicului discrepanța dintre prețurile practicate de unele hoteluri și serviciile oferite. Aceasta subliniază importanța recenziilor și recomandărilor altor turiști în procesul de alegere a unui hotel. În același timp, experiența neplăcută a turistei pune în lumină responsabilitatea hotelierilor de a oferi servicii care să corespundă prețurilor practicate, pentru a nu își afecta imaginea și reputația.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *